close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

ברוכים הבאים למאה ה-21 עם רופא עד הבית

מערכת שורשיג טבת, תשפא28/12/2020

הגעה של רופא עד הבית פותרת כמה וכמה בעיות בולטות שהמטופלים היו צריכים להתמודד איתן לאורך השנים...

תגיות:
אין גבול למספר האפשרויות שאליהן אפשר להתפתח עם השנים. תחום הרפואה, בדומה לתחומים אחרים, עובר גם הוא תהליכי התקדמות כבירים, אל עבר מתן שירותים כמה שיותר מקצועיים ונגישים למטופלים השונים. אם בעבר הייתם צריכים להגיע עד למרפאה או עד לבית החולים, לפעמים רק בשביל לקבל מענה רפואי קטן וזריז, הרי שהיום רופא עד הבית הוא לגמרי אפשרות שעומדת לרשותכם בזכות חברת My Doctor.

רופא עד הבית – כל היתרונות במקום אחד
הגעה של רופא עד הבית פותרת כמה וכמה בעיות בולטות שהמטופלים היו צריכים להתמודד איתן
לאורך השנים. ראשית, מדובר כאן על עניין של חיסכון בזמן. ברגע שאתם מזמינים שירות של רופא עד הבית, אתם יכולים לחסוך לעצמכם את הנסיעה לבית החולים או המרפאה ואת ההמתנה בתור הארוך, שכמו שאתם בוודאי יודעים יכולים להגיע לגזילה של שעות ארוכות מהיום שלכם.

המתנה ברעש או המתנה בשקט? רופא עד הבית – בלי הבלאגן מסביב
כולנו מכירים את חוסר הנעימות המתלווה לחדר ההמתנה. עשרות אנשים נמצאים מסביבכם, כולם זקוקים לטיפול, כולם מתלוננים על זמני ההמתנה הארוכים, ובקיצור – מדובר כאן על בלאגן אחד גדול. ברגע שאתם לא מרגישים טוב, גם ככה התחושות שלכם לא ממש טובות, ולכן כל רעש חיצוני הופך את ההרגשה להרבה פחות נעימה.

עם רופא עד הבית כל הסיפור הזה בטל ומבוטל. ברגע שאתם מזמינים רופא עד הבית, אתם ממתינים לו בסביבה השקטה שלכם, בלי לשמוע את ההמולה שמתרחשת מסביב.

רופא עד הבית: כי הנוחות במקום הראשון
אין כמו להיות בבית, המקום שבו אנחנו יודעים בדיוק איפה הכי נוח לנו לשבת, המקום שבו המקלחת זמינה לנו ושבו כל האווירה הכללית תלויה אך ורק בנו. הזמנת רופא עד הבית מהווה את אחד מהדברים הנוחים ביותר היום, שכן אתם היחידים שקובעים איפה להמתין לו, כיצד להעביר את הזמן, ומה בא לכם לנשנש לפני או אחרי הבדיקה – בהתאם להוראות הרופא כמובן.

מישהו ביקש פרטיות ולא קיבל?
עם רופא עד הבית אין לכם כל צורך להתחנן לחדר אשפוז פרטי, או לבקש בכל לשון של בקשה להיות בחדר כמה שיותר קרוב לקבלה. עם רופא עד הבית אתם נמצאים במרחב שלכם, עם עצמכם, ומבלי כל צורך לבקש בקשות – אתם היחידים שמכתיבים כאן את הכללים.

יחס אישי עם רופא עד הבית
כל אחד ואחת מאיתנו מכירים היטב את ההרגשה שנלווית לתחנונים לקבלת יחס מהרופא, ועד שהוא כבר מגיע – הוא מיד בורח למטופל הבא. רופא עד הבית מגע כדי לטפל אך ורק בכם, מבלי עוד הסחות דעת, רעשים וקריאות מכל עבר.

כל אלו הופכים את הזמנת רופא עד הבית של My Doctor לאחד השירותים הטובים ביותר עבורכם, ואתם מוזמנים לנסות אותו עוד היום. החלמה מהירה!
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה